Wednesday, April 18, 2007

... bercuti ...

... CATATAN KEMBARA KE ... ",

Iskandariah - Saya jejak lagi buat kali ke berapa entah. Dah lupa.

Saya pergi tanpa perancangan awal. Keputusan mengejut ini sebab saya nak lepaskan segala walah di laut Medd.

Bukanlah terbeban apa, cuma alasan saya. Sebetulnya mahu berehat sebentar dari ripuh kota Kaherah yang memenatkan hati, akal dan jasad saya.

Semalam, hari ini dan esok.

Petang esok, saya akan berada semula di Kaherah ~ Insya Allah, biiznillah.

~*~o0o~*~
Selamba sahaja saya tinggalkan tugas yang bertambun dan buku yang tak berbaca. Hp saya dipenuhi dengan sms dan missed calls yang menuntut saya :

  • "Dik, bila nak mula discussion?"
  • ajar tayarat Tahun 3
  • "akak, kelas Tauhid tahun 1 ada tak minggu ni?"

hmm, saya penat lagi ... Ingatkan tak sini dapat rehat ...

Ye lah, ye lah, esok saya balik. Nanti saya tunaikan hajat semua, insya Allah. Jangan bimbang. Saya tak lari dah. (saya lari ke? Taklah. Naik keratapi)

*ini bukan marah atau geram. sekadar meluah. saya jadi pelik dengan diri sendiri kali ini. mengapa mesti meluahkan ...?*

Oh ya, sekarang saya dalam Bibliotheca Alexandrina. Sambil temankan kak Raden cari bahan, saya tumpang sekaki masukkan n3. Bijak, kan?

Sudah berbayar LE 2, maka harus guna sampai maksima! :)