Monday, July 30, 2007

Makna Hari Ini

Cerita 1
Selamat Pengantin Baru
buat pasangan VIP – Rafzan Razak dan Fatimah Salwani Abdullah, yang selamat diakadkan dalam majlis ringkas hari ini.

Kami doakan, moga kalian bahagia bersama dunia dan akhirat serta dikurniakan zuriat soleh dan solehah yang bakal meneruskan perjuangan meletakkan Islam tertinggi dan berdaulat.

Siruu ‘ala barakatillah.

Cerita 2

Ogos tahun ini menjadi pilihan ramai kerabat dan sahabat saya untuk membina istana kasih.

(*) Abang sulung saya, Yop Nizam akan melangsungkan perkahwinannya pada 16 Ogos di Kelantan dan acara sambut menantu di rumah Ayah We saya pada 19 Ogos.

(*) Teman saya, Ateh Inah juga bakal bergelar Raja Sehari pada 18 Ogos ini bersama pasangannya Fuad.

Apapun, kedua-dua majlis ini hanya saya rakamkan melalui kata-kata dan tulisan sahaja. Saya jauh untuk bersama, namun doa tak pernah luput, insya Allah.

Moga bahagia dan diredai-Nya.




**~Selamat Pengantin Baru~**