Tuesday, April 24, 2007

Saya bercadang mahu bercuti lagi. Kali ini lebih lama. Mungkin sebulan setengah. Mahu bercuti dan jauh dari rumah cyber ini. Kalau ada ruang dan peluang, saya akan singgah menjenguk sahaja. Mungkin sebentar sangat.

Sepeninggalan saya, jangan nakal-nakal, bermain di laman. Anjung ini pasti bersawang, tapi biarlah dulu. Nanti saya bersihkan. Insya Allah!

Kalau ada yang rajin menyiramkan tulip wabbit dan orkid landak saya, silalah. Nanti saya upahkan setandan pisang emas .. ;)

Sebelum berundur, salam imtihan. Doakan saya di kirai munajat kalian. Doakan segala yang muluk untuk saya dan kehidupan kita dunia dan akhirat.

Emm, jika ada tersalah terkasar kata dan tingkah saya yang memendungkan hati kalian, saya mohon maaf. Zahir dan batin. Saya beralah. Ya, barangkali saya yang salah. Maafkan saya.

Jumpa lagi nanti. Sayang semua!